F NS

کاربر تایید شده
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

4 Neutral

درباره F NS

  • درجه
    کاربر
  1. اگر نمی‌توانید به Google Play دسترسی داشته باشید (چه ازطریق برنامه یا وب‌سایت) یا نمی‌توانید یک برنامه فوری را بار کنید، احتمال دارد اتصال اینترنت شما بد باشد. یک اتصال قوی Wi-Fi یا داده شبکه تلفن همراه به شما کمک می‌کند برنامه‌ها را مرور و بارگیری کرده و از محتوای دیجیتال Google Play لذت ببرید. اگر از Google Play در یک Chromebook استفاده می‌کنید، تلاش کنید مشکلات اتصال را در اینجا رفع کنید. علائم اتصال ضعیف: دانلود شروع نمی‌شود، مهلت زمانی پایان می‌یابد، یا در ۰٪ باقی می‌ماند. Google Play روی حالت «در حال بارگیری...» باقی می‌ماند. نمی‌توانید صفحات وب را در مرورگر بارگیری کنید. نکات عیب‌یابی کلی برای دستگاه‌های Android دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید. ممکن است ساده به‌نظر برسد، اما گاهی اوقات تنها کاری که باید بکنید تا اتصال ضعیف درست شود این کار است. اگر راه‌اندازی مجدد کار نکرد، بین داده شبکه تلفن همراه و Wi-Fi جابه‌جا شوید: به تنظیمات > بی‌سیم و شبکه‌ها بروید. Wi-Fi را خاموش کنید و داده شبکه تلفن همراه را روشن کنید، و بررسی کنید ببینید آیا تفاوتی روی می‌دهد. اگر فرقی نکرد، داده شبکه تلفن همراه را خاموش کنید و Wi-Fi را روشن کنید ببینید کار می‌کند. مراحل عیب‌یابی زیر را امتحان کنید.
  2. بوت در حالت امن به شما این امکان را می‌دهد دستگاه خود را با امکانات پایه سیستمی بوت کنید و می‌توانید نرم‌افزارها یا به‌روزرسانی‌های موردنظر را حذف کنید. به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، حتما پیش آمده که تلفن همراه گلکسی شما دچار مشکل شود و یا هنگ کند، برای رفع این مشکل می توانید گوشی را به حالت Safe Mode برده و مشکل آن را حل کنید : بوت در حالت امن بوت در حالت امن به شما این امکان را می‌دهد دستگاه خود را با امکانات پایه سیستمی بوت کنید. در این حالت اجرای خودکار برنامه‌ها غیرفعال می‌شود و می‌توانید نرم‌افزارها یا به‌روزرسانی‌های موردنظر را حذف کنید. برای بوت‌کردن دستگاه در حالت امن به روش زیر عمل کنید: 1 ـ دستگاه را خاموش کنید. برای انجام این کار کلید Power را فشار داده و نگه‌دارید. اگر دستگاه هنگ کرده است و دکمه خاموش‌/ ‌روشن عمل نمی‌کند، باتری دستگاه را خارج کرده و دوباره به آن وصل کنید. 2 ـ پس از خاموش شدن دستگاه، مجدد دکمه خاموش‌/‌روشن را فشار داده و نگه‌دارید تا لوگوی سامسونگ روی دستگاه به‌نمایش درآید. به‌محض مشاهده این لوگو کلید تنظیم صدا (Volume) را فشار داده و نگه‌دارید تا سیستم‌عامل به‌طور کامل بوت شود. 3 ـ چنانچه این مراحل را بدرستی انجام داده باشید، پس از بوت شدن دستگاه در پایین سمت چپ آن گزینه‌ Safe mode مشاهده می‌شود. 4 ـ اکنون می‌توانید به اعمال تغییرات موردنظر همچون حذف برنامه‌هایی که حدس می‌زنید در بروز مشکل تاثیر دارند، اقدام کنید. بازگشت به بوت عادی پس از اعمال تغییرات موردنظر می‌توانید با ری‌استارت کردن معمولی دستگاه خود را در شرایط همیشگی بوت کنید. ممکن است پس از ری‌استارت شدن دستگاه نیز عملیات بوت به حالت امن انجام گیرد که در این شرایط برای بازگشت به بوت عادی ‌باید یک‌بار دستگاه را در حالت دانلود بوت کرده، سپس از این حالت خارج شوید. برای انجام این کار از روش زیر کمک بگیرید: 1 ـ تلفن همراه خود را خاموش کنید. 2 ـ دکمه کاهش شدت صوت (Volume Down) و کلید Home را فشار داده و نگه‌دارید. سپس بدون رها کردن این کلیدها دکمه‌ خاموش‌/ ‌روشن را نیز فشار دهید و منتظر بمانید تا دستگاه روشن شود. (هر سه کلید را نگه‌دارید تا دستگاه به حالت دانلود بوت شود) 3 ـ پس از بوت شدن دستگاه در حالت دانلود، هر سه کلید را رها کرده و کلید کاهش شدت صوت را فشار دهید تا از ادامه عملیات صرف‌نظر و دستگاه ری‌استارت شود. 4 ـ با اجرای این مراحل دستگاه شما دوباره راه اندازی شده و به‌صورت عادی بوت می‌شود.
  3. به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سیسبان، امروزه ابزارهای دیجیتال مانند رایانه، تبلت و موبایل جزی از زندگی همه ما شده و یرای کسانی که با سیستم های رایانه‌ای وموبایلی سروکار دارند مواجه با مشکلات کامپیوتری و موبایلی یکی از مسائل همیشگی است. این مشکلات رایانه ای و همچنین مشکلات موبایلی از مسائل سخت افزاری تا مشکلات در کار با یک برنامه خاص و یا شبکه های اجتماعی را شامل می شود و در چنین شرایطی وجود یک متخصص که بتواند راهنمایی های لازم جهت حل مشکل را به ما ارائه دهد بسیار مفید خواهد بود و خیلی اوقات ما می توانیم با یک راهنمایی درست مشکلات رایانه ای و موبایلی خودرا را حل کنیم. این شرکت در سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به هموطنان عزیز در بخش رایانه پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای، پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد که بعد از نزدیک به 5 سال تجربه موفق در این مُهم، با فراگیر شدن موبایل و همچنین تلفن های هوشمند بر آن شدیم تا در این حوزه نیز اندوخته های علمی و عملی خود را با هموطنانمان به اشتراک بگذاریم. سرویس پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایلی سیسبان با استفاده از کارشناسان خبره و باتجربه تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را در زمان مواجه با مشکلات رایانه ای و موبایلی برای شما پرکند. شما می توانید براحتی با یک تماس تلفنی با کارشناسان سیسبان سوالات رایانه ای و موبایلی خود را بپرسید، کارشناسان ما سعی می‌کنند تا بهترین راه حل را برای حل مشکل رایانه یا موبایل شما معرفی کنند. کارشناسان شما را قدم به قدم راهنمایی می‌کنند تا خیلی راحت خودتان مشکل رایانه یا موبایلی را برطرف سازید. از جمله ویژگی های سرویس کمک تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی سیسببان می توان به نکاتی همچون ارزان‌ترین نرخ تعرفه در بین خدمات‌دهندگان و حل مشکلات رایانه‌ای شما به‌وسیله برنامه‌های ریموت از طریق اینترنت اشاره کرد. کارشناسان باتجربه که همیشه درحال به‌روزرسانی اطلاعات هستند تا بهترین راه حل رو به شما معرفی کنند. قانون جذب